Inleiding Zorg ERP
Dynamics 365 Business Central ondersteunt organisaties bij het stroomlijnen en beheersen van processen. Voor de zorgsector geldt dat het hier gaat om de secundaire bedrijfsprocessen. Het EPD/ECD is immers het belangrijkste proces. Axians heeft specifieke functionaliteiten voor organisaties en instellingen in de zorg toegevoegd aan de Microsoft standaard, waaronder Zorg-logistiek en OK-logistiek. Hiermee is Dynamics 365 het platform dat processen van o.a. inkoop, logistiek en financieel met elkaar verbindt en met het EPD/ECD.
Standaard integratie met onder andere Office software, Dynamics CRM en Power BI maken het voor medewerkers eenvoudig om dagelijkse taken goed af te handelen. Met de vertrouwde Microsoft interface zijn gebruikers snel aan de slag. Onze specialisten denken graag mee hoe Dynamics 365 optimaal kan worden ingezet voor de zorgsector.
Support
Functioneren onze producten niet als verwacht, dan is onze supportdesk uw eerste aanspreekpunt om u verder te helpen en een oplossing te vinden. De supportdesk kunt u ook benaderen voor functionele vragen over Business Central en Zorg ERP. De supportdesk speelt uw vraag door aan een van onze consultants die expertise heeft op het betreffende kennisgebied.
Een supportcontract is alleen mogelijk in combinatie met een onderhoudscontract of subscriptie voor Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Het registreren van meldingen gebeurt primair door de applicatiebeheerder via het customer portal: https://axians.topdesk.ne
De supportdesk is naast het customer portal ook bereikbaar via:
- E-Mail : zorg-erp.hc.nl@axians.com
- Telefoon : +31 88 597 55 00
De Axians Healthcare Supportdesk is behoudens feestdagen bereikbaar tijdens kantooruren (08:30 tot 17:00 uur).
Natuurlijk geldt: hoe concreter en gedetailleerder uw beschrijving hoe sneller we u van dienst kunnen zijn. Uw melding wordt direct geregistreerd in ons helpdesksysteem. In dit systeem liggen ook de FAQ’s vast zodat de supportmedewerker veel gestelde vragen snel kan opzoeken.
Ons streven is om u, op werkdagen, binnen 2 uur een eerste reactie te geven op uw melding. Hierin geven we onder andere aan met welke prioriteit de kwestie door ons opgepakt gaat worden. Details hierover kunt u vinden in uw supportcontract met VCD Healthcare BV. Voor support buiten de standaard uren kunnen aanvullende afspraken gemaakt worden.
In sommige gevallen kan het behulpzaam zijn dat onze supportmedewerker met u meekijkt op uw computer. Dit doen we met TeamViewer, Zoom of Teams.