Altijd en overal inzicht met CRM
Tijdens een afspraak wil je er niet achter komen dat er een dringend issue is of misschien zelfs een klacht. Deze informatie is vaak niet centraal opgeslagen en kan alleen te weten komen door alle mogelijke betrokkenen vooraf te bellen of te mailen. Dit is intensief en tijdrovend. En voor sales managers is niets vervelender dan wanneer de cijfers uit de forecast niet overeenkomen met getallen uit andere lijstjes die plots boven tafel komen. Door informatie op een uniforme en centrale plek vast te leggen, is het voor iedereen inzichtelijk wat de actuele status is zonder daar, telkens opnieuw, informatie voor bij elkaar te hoeven sprokkelen.
Bij CRM is er altijd een spanningsveld tussen de hoeveelheid informatie die het management wil zien en de hoeveelheid informatie die sales opvoert. Door te zorgen dat het sales team op een eenvoudige manier informatie éénmalig kan invoeren, levert dit voor het Management betrouwbare informatie op. Maar ook andere afdelingen profiteren weer van het feit dat informatie niet dubbel hoeft te worden ingevoerd en dat actuele statussen altijd snel inzichtelijk zijn. CaseNext biedt alle handvatten voor sales om dit gehele proces te stroomlijnen.

De voordelen
- Informatie altijd en overal toegankelijk;
- Snel inzicht in lead- en ordermanagement;
- Eenvoudig offertes maken & digitaal ondertekenen;
- Microsoft Office integratie;
- Volledig geïntegreerd met andere bedrijfsprocessen!


360° klantinzicht
Met CaseNext CRM leg je vanaf het eerste contactmoment informatie vast. De ontwikkeling van de lead tot klant zie je precies. En hoe het verkooptraject loopt. De kracht is het afdelingsoverstijgend samen. Andere afdelingen worden tijdig betrokken.
Zo is het mogelijk dat voordat de offerte de deur uit gaat, deze al getoetst is door een Project Manager. Zij kunnen niet alleen inhoudelijk kijken of de offerte klopt, maar weten ze ook welke trajecten eraan komen. Als de order binnen is kunnen alle afdelingen direct aan de slag!

Ontdek de mogelijkheden
Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact met ons op via onderstaand formulier of via Ragnar Gerritsen: ragnar.gerritsen@axians.com