‘Contact zeer fijn en laagdrempelig’

Jolijn Smit, Psychotherapeut. Utrecht

Ik vind het vooral fijn dat het contact met Axians heel laagdrempelig is. Ik heb een sterke neiging om alles zelf uit te zoeken maar ik ben erachter gekomen dat alles tien keer sneller gaat als ik bel. Ik krijg een duidelijke uitleg, of het probleem wordt direct opgelost en ik word op een professionele maar ook zeer vriendelijke manier te woord gestaan. Daarnaast heb ik nog nooit een antwoord gekregen waar ik niet verder mee kon. Ook wanneer ik ontevreden ben is hier begrip voor en lucht het mij op dit te ventileren. Zorg GGZ is een gebruiksvriendelijk en overzichtelijk systeem wat vele mogelijkheden kent en welke ik aan iedereen zou aanraden.

 

Mevr. Ruijter, psychotherapeut, Amsterdam: “De helpdesk van Axians is echt geweldig. Geeft echt vertrouwen dat het wordt opgelost

‘Onmeunig veul plezier van mien keuze’

Anna-Carina Ekelenkamp, Psychotherapeut. Almelo

Sinds mensenheugenis heb ik een digitale verbintenis met Axians, die in de loop der jaren veranderd is van naam, aanbod, mogelijkheden. In de begintijd van de DBC’s ontnam Axians mij de zorgen van de facturering, later van de (digitale) dossiervorming, en recent van de back-up mogelijkheden. Wanneer ik per mail of telefonisch een vraag stel, komt daar altijd een helpende actie uit voort. Het “dossier” Jeugd was voor alle partijen een taai dossier, maar ook daar ligt Axians zoals gewoonlijk goed op route. Onmeunig veul plezier van mien keuze om Axians als partner in de arm te nemen .Omdat ze mie zoveul mogelijk zorgen ontnemen!

Steven de Jong, Dialogica psychologisch en filosofisch advies Haren: “Onlangs voor het eerst Zorg GGZ gebruikt voor videobellen. Zonder overdrijven is dit dus pre-cies waarom ik voor jullie EPD heb gekozen: ging vlekkeloos, zonder allerlei inlogdingen of accounts die mis kunnen gaan, maar gewoon een mail met link die ze kreeg toen ik inplande, 1x klikken, code overnemen: doet het. Niets meer en niets minder. Perfecte engineering, wat mij betreft”.

                      

‘Een geruststellend idee’

ANNE THERESE GEERTJES, PSYCHIATER APELDOORN

Wij vinden het al met al een geruststellend idee dat we de registratie en facturatie hebben ondergebracht bij Axians. De applicatie is stabiel en toegankelijk voor een normale gebruiker – op zich al bijzonder in de wondere wereld van de zorgautomatisering. Natuurlijk zitten we wel eens in zak en as als de Zorggoden weer eens hebben besloten nog akeligere plagen over ons vrijgevestigde psychiaters uit te storten. Maar we krijgen toch altijd het gevoel dat de mensen bij Axians aan de goede kant staan. Zij passen de boel technisch zo goed als het gaat aan bij de jongste grillen en decreten van de bureaucratie. Dat gaat niet zonder slag of stoot – maar het lúkt ze tot nu toe, en daarvoor zijn wij hun dankbaar. En komen wij er een keertje toch niet uit, dan bellen we de support, en krijgen – doorgaans zeer vlot – een rustige, bekwame en nuchtere persoon aan de lijn uit het noorden des lands. Een verademing bij wat ons op dit terrein zowat dagelijks teistert!

‘Zeer prettig programma’

Marlies Rekkers, GZ-psycholoog. Amsterdam

Onze praktijk is tevreden over Axians! Het is een prettig programma om op een zo snel en duidelijk mogelijke manier administratieve zaken af te handelen, waar je liever niet te veel tijd aan spendeert. De interface is helder en overzichtelijk, en de service desk is vriendelijk en gemakkelijk te bereiken. Je kunt ze direct telefonisch spreken wanneer je ergens tegenaan loopt. Het programma helpt je ook om de gegevens grondig in te vullen, en geeft een foutmelding/reminder als je iets verkeerd of onvoldoende hebt ingevuld: dit geeft een gerust gevoel.

 

Dafna Zwarts, Zwarts & Hylkema, Amsterdam:  “Axians speelt goed in op de markt.  Wordt goed aangepast op wat nodig is, complimenten”.

Vragen over Zorg GGZ?

Onze experts staan klaar voor je vragen! Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met je op.