Referenties

-
Van Schie bouwt niet alleen aan Nederland, maar ook aan hun eigen IT
Van Schie bouwt aan hun IT-landschap. Axians ondersteunt hen via low code applicatieontwikkeling van Mendix!
Lees -
Vooroplopen in credit management dankzij IT
De komende jaren wil Cannock samen met hun opdrachtgevers de stap maken van credit management naar credit experience. Wij hielpen hen daarbij.
Lees -
De klant hoeft niet naar de kassa, de kassa komt naar de klant
Met Valk Solutions hebben wij de afrekenklantreis opnieuw uitgedacht. Van een vervelende bottleneck naar een prachtige ervaring!
Lees -
SVB: Mijn Remigratie app vervangt frustrerende aanvraagprocedure
Door de introductie van de Mijn Remigratie app van de SVB is de aanvraag van een remigratie uitkering een stuk makkelijker geworden!
Lees -
Elyze, voor gemotiveerde medewerkers en betrokken managers
Met een uniek matchingsalgoritme draagt Elyze bij aan betere arbeidsmobiliteit binnen de Nederlandse overheid.
Lees -
Karbouw: Mobiele app zorgt voor minder administratieve last en sneller facturatieproces in onderhoudswerkzaamheden
Karbouw heeft het proces vanaf onderhoud en service tot en met de planning, uitvoering en facturatie gedigitaliseerd via een mobiele app.
Lees -
Automatisch factureren van Microsoft diensten levert Ictivity veel tijdswinst op
Dankzij de Cloud Invoice Solution kan Activity automatisch haar Microsoft licenties factureren met behulp van Exact Synergy.
Lees -
Center Parcs gaat van Excel gedreven organisatie naar datagedreven organisatie.
Door van Excel gedreven naar data gedreven te gaan maakt Center Parcs het DNA van elke accommodatie centraal inzichtelijk
Lees -
Pazio: De digitale voordeur voor zorg en welzijn in de regio
Hoe koppel je zorgsystemen en zorverleners aan elkaar en hoe maak je de koppelingen eenvoudig en veilig toegankelijk? PAZIO pakte dit samen met Axians op.
Lees -
VINCI Energies Nederland: datahub op Azure Red HatOpenShift
VINCI Energies Nederland investeert in de nieuwste containerplatformtechnologie om toekomstbestendig te zijn.
Lees -
Landal GreenParks: Prijsberekeningen geoptimaliseerd van 15 uur naar 15 minuten.
Het nieuwe Landal-prijsberekensysteem heeft maximaal 15 minuten nodig om zijn werk te doen, een wereld van verschil met de 15 uur die er eerst voor stonden.
Lees -
Nationale Nederlanden: verbetert dienstverlening met zelf ontwikkeld bedrijfsplatform.
Door zelf een applicatie te ontwikkelen voor het afhandelen van schade-expertiseopdrachten bereikte NN zowel kostenverlaging als hogere klanttevredenheid.
Lees