Als organisatie wil je je richten op de bedrijfsstrategie, efficiënte samenwerking en optimaal en relevant klantcontact. De business moet regie hebben over hoe, waar en wanneer men bereikbaar wil zijn. Functioneel beheer als het gaat om bereikbaarheid en de onderlinge samenwerking. Waarbij je de business tools geeft zodat ze dit zelf kunnen doen, zonder wijzigingsverzoek richting IT of de dienstverlener. IT moet de ruimte krijgen om te kunnen innoveren zodat bedrijfsstrategieën gerealiseerd worden.

Bij Axians ontzorgen we klanten door de technologie achter de totale oplossing uit handen te nemen. Daarbij zorgen wij ervoor dat deze voldoet aan de laatste richtlijnen en aan alle security eisen die er van je organisatie worden verwacht. Axians werkt met gekwalificeerde mensen die continu hun kennis up-to-date houden en je organisatie met passie verder helpen door flexibiliteit te bieden. Zodat je organisatie kan groeien en krimpen maar vooral kan innoveren, zich kan onderscheiden en veranderen. We creëren echt meerwaarde voor onze klanten door uitmuntende dienstverlening en state-of-the-art oplossingen. Vanuit deze gedachte zijn dan ook de Axians Collaboration Experience en OMNIA ontstaan ontstaan. Hierin komen de laatste innovaties op technologisch gebied samen met de kennis en kunde van een ervaren system integrator.

Onze aanpak

Er zijn tal van tools om online samenwerken te bevorderen. Maar welke past het beste bij jouw organisatie? En hoe zorg je ervoor dat de keuze die je maakt zich ook leent voor jouw plannen in de toekomst? Als ICT-partner helpen we jouw organisatie bij het maken van de beste keuzes en kijken we samen welke tools jij nodig hebt om te excelleren in hetgeen je doet. Dat kan betekenen dat je aan één systeem voldoende hebt, maar ook dat er verschillende systemen gekoppeld moeten worden. We denken altijd vanuit één geïntegreerde gedachte, zodat alles feilloos met elkaar kan samenwerken. Zo kun jij, als eindgebruiker, ook feilloos samenwerken met jouw collega’s. Dat doen we zo:

Het Unified Communications platform van Axians wordt volledig als dienst geleverd. Dit betekent dat de benodigde componenten om het platform operationeel te maken inbegrepen zijn. Hiermee worden onder andere het technisch beheer, beheer van licenties en support, updates en upgrades uit handen genomen. Onderstaande afbeelding laat zien welke verschillende delivery modellen van Unified Communications bij Axians afgenomen kunnen worden. Het Unified Communications as a Service model, uiterst rechts getoond, is hierin de meest uitgebreide mogelijkheid en biedt je organisatie een zo hoog mogelijke mate van ontzorging.

Wil je meer weten over onze aanpak? Je leest er hier alles over!