De manier waarop we met elkaar communiceren is de afgelopen jaren compleet veranderd. Binnen jouw organisatie worden nieuwe systemen en applicaties geïmplementeerd, maar de functionaliteiten daarvan worden in de praktijk nauwelijks gebruikt door je medewerkers. Het succes van een UC&C omgeving valt of staat dus met de adoptie van nieuwe technologieën.
Bij Axians begeleiden wij onze klanten in fases richting een succesvolle overstap naar een nieuwe communicatieomgeving. Dit bieden wij aan op drie verschillende manieren:
- Axians Unite is de gestandaardiseerde AV-dienst van Axians die hybride vergaderen eenvoudig en betrouwbaar maakt. Van vergaderzaal tot directiekamer: Unite biedt een consistente gebruikerservaring, volledig geïntegreerd met Microsoft Teams, Webex en Zoom. Dankzij centrale monitoring, slim beheer en schaalbare technologie ontzorgt Unite zowel IT als facilitair. Zo werk je efficiënter, slimmer én toekomstbestendig.
- OMNIA is een flexibele communicatie en contactcenter clouddienst waarbij we verder kijken dan de klantafhandeling binnen het contact center. Wij helpen alle klantcontacten te borgen en realiseren daarmee een optimale klantbeleving én samenwerking in je organisatie.
- WaveConnect bundelt de kracht van telefonie met de mogelijkheden van Microsoft 365, waardoor naadloze samenwerking overal en altijd mogelijk is. Dit resulteert in een geoptimaliseerde hybride werkervaring, een efficiënter gebruik van Microsoft Teams en een verhoogde bereikbaarheid voor alle gebruikers!


Succesvolle adoptie van de communicatieomgeving maakt het verschil
Bij Axians zijn we ervan overtuigd dat niet de techniek maar de medewerker centraal moet staan om succesvol een nieuwe manier van samenwerken en klantcontact te adopteren. In 3 fasen ontwerpen, bouwen, onderhouden en ondersteunen we medewerkers bij het omarmen van nieuwe functionaliteiten.
Adoptie is de sleutel voor het borgen van je bereikbaarheid. Want goed gebruik bepaald het succes van je organisatie.
Wij bieden de volgende diensten aan
-
OMNIA
Wij kijken verder dan de klantafhandeling binnen het contact center. Wij helpen alle klantcontacten te borgen en realiseren daarmee een optimale klantbeleving én samenwerking in je organisatie. OMNIA is een flexibele communicatie en contactcenter clouddienst op basis van de bewezen Avaya Technologie.Ontdek OMNIA -
WaveConnect
Dankzij WaveConnect integreren wij de vaste telefonie met Microsoft Teams, hierdoor zijn de gebruikers altijd en overal verbonden. Lees hier meer over de nieuwe dienst.Ontdek WaveConnect -
Unite
Unite is de gestandaardiseerde AV-dienst van Axians die hybride samenwerken eenvoudig, betrouwbaar en schaalbaar maakt. Of het nu gaat om een vergaderzaal of directiekamer: Unite biedt één uniforme gebruikerservaring, volledig geïntegreerd met Microsoft Teams, Webex en Zoom. Dankzij centrale monitoring, proactief beheer en slimme integraties ontzorgt Unite zowel IT als facilitair beheer. Zo creëer je een toekomstbestendige werkomgeving waarin technologie écht in dienst staat van samenwerking.Ontdek Unite