Data is de belangrijkste asset voor organisaties om haar doelstellingen te realiseren; of het nu om innovatie gaat, optimalisatie vraagstukken of het vergroten van inzicht.

Het belang van Analytics toepassingen binnen organisatie is sterk toegenomen en hierdoor gegroeid naar een toepassing die in alle lagen van de organisatie wordt gebruikt. Daarmee zijn de eisen die aan een dergelijke oplossing worden gesteld ook toegenomen. Beschikbaarheid, actualiteit, betrouwbaarheid en de schaalbaarheid moet gegarandeerd zijn. Het beheren van deze oplossingen vraagt om stevige expertise, ervaring en een organisatie die met u meedenkt en uw business begrijpt.

Wij bieden passende ondersteuning met onze  dienst “Managed Services”. Wij beheren Analytics oplossingen of delen daarvan en nemen de volledige verantwoordelijkheid uit handen. Wij gaan zelfs zover dat wij met onze AxiansCloud een flexibele Analytics omgeving met een hoge beschikbaarheid kunnen leveren. De volledig beheerde omgeving wordt continue up-to-date gehouden zodat de security gewaarborgd blijft. Zorgen over uitbreidingen

Belangrijkste voordelen van Axians Managed Services

Proactief onderhoud en beheer van uw (Big) Data & Analytics omgeving waardoor u meer focus kan leggen op uw core business

  • Axians heeft beheerders met jarenlange ervaring in Analytics omgevingen
  • U betaalt een vast bedrag per maand, zonder verassingen
  • De kosten gaan van  Capex naar Opex
  • Opschalen, afschalen en updaten is onze verantwoordelijkheid

DataOwner

Beheer en Support voor SAP BusinessObjects en Qlik

Heeft u SAP BO en/of Qlik licenties aangeschaft via Axians? Dan heeft u sowieso recht op standaard support. Naast het beantwoorden van vragen of het oplossen van incidenten, worden vanuit de BI Servicedesk diverse werkzaamheden uitgevoerd. Zo houden zij alle ontwikkelingen van SAP BusinessObjects, QlikView en Qlik Sense voor u bij en testen zij nieuw opgeleverde patches en updates. Naast standaard support kunt u kiezen voor maatwerk support via een Service Level Agreement (SLA).

De BI Servicedesk is op werkdagen geopend van 7:30 uur tot 17:30 en is te bereiken via:

Telefoon: 088 – 5975 559

E-mail: support.bi.nl@axians.com