Neem contact op
Bel mij terug

Axians BI Servicedesk: beheer en onderhoud van Jedox, Qlik, SAP Analytics en TimeXtender

Heeft u licenties aangeschaft via Axians? Dan heeft u sowieso recht op standaard support. Naast het beantwoorden van vragen of het oplossen van incidenten, worden vanuit de BI Servicedesk diverse werkzaamheden uitgevoerd. Zo houden zij alle ontwikkelingen van Jedox, Qlik, SAP Analytics en TimeXtender voor u bij en testen zij nieuw opgeleverde patches en updates.

We hebben een vast team met gecertificeerde Servicedesk medewerkers. Grote kans dat u morgen dezelfde persoon spreekt die u vandaag ook aan de telefoon heeft gehad! Klanten waarderen de dienstverlening van onze eigen BI Servicedesk gemiddeld met een 8,5.

Naast standaard support kunt u kiezen voor maatwerk support via een Service Level Agreement (SLA).

De BI Servicedesk is op werkdagen geopend van 7:30 uur tot 17:30 en is te bereiken via:

Telefoon: 088 – 597 55 59

E-mail: support.bi.nl@axians.com

Data is de belangrijkste asset voor organisaties om haar doelstellingen te realiseren; of het nu om innovatie gaat, optimalisatie vraagstukken of het vergroten van inzicht.

Het belang van Analytics toepassingen binnen organisaties is sterk toegenomen en hierdoor gegroeid naar een toepassing die in alle lagen van de organisatie wordt gebruikt. Daarmee zijn de eisen die aan een dergelijke oplossing worden gesteld ook toegenomen. Beschikbaarheid, actualiteit, betrouwbaarheid en de schaalbaarheid moet gegarandeerd zijn. Het beheren van deze oplossingen vraagt om stevige expertise, ervaring en een organisatie die met u meedenkt en uw business begrijpt.

Wij bieden passende ondersteuning met onze  dienst “Managed Services”. Wij beheren Analytics oplossingen of delen daarvan en nemen de volledige verantwoordelijkheid uit handen. Wij gaan zelfs zover dat wij met onze AxiansCloud een flexibele Analytics omgeving met een hoge beschikbaarheid kunnen leveren. De volledig beheerde omgeving wordt continue up-to-date gehouden zodat de security gewaarborgd blijft.

DataOwner

Belangrijkste voordelen van Axians Managed Services

Proactief onderhoud en beheer van uw (Big) Data & Analytics omgeving waardoor u meer focus kan leggen op uw core business

  • Axians heeft beheerders met jarenlange ervaring in Analytics omgevingen
  • U betaalt een vast bedrag per maand, zonder verassingen
  • De kosten gaan van  Capex naar Opex
  • Opschalen, afschalen en updaten is onze verantwoordelijkheid

DataOwner