Wensen en verwachting van eindgebruikers centraal

In de praktijk zien we dat klantbeleving en de samenwerking tussen leveranciers en klant sterk veranderen. We zien dat er steeds meer en meer behoefte is aan lange termijn partnerships. Zoek jij een ICT partner die aansluit bij de wensen en verwachtingen van je organisatie? En die de gebruikerservaring van je medewerkers centraal stelt? Axians biedt sinds 2016 met AppCare een proactieve, schaalbare dienstverlening aan waarbij we op basis van de Axians service commitments de afspraken overeenkomen.

Om snel in te spelen op verwachtingen van de eindgebruikers werkt Axians met klantenteams. Eén team is verantwoordelijk voor jouw applicaties. Deze teams monitoren proactief de applicaties waarvoor zij verantwoordelijk zijn en traceren vroegtijdig issues waarop direct actie wordt ondernomen. Binnen de klantenteams zijn verschillende expertises vertegenwoordigd. Afspraken over Kpi’s en SLA-timers worden onderschikt gemaakt, maar blijven wel onderdeel van de gehele dienstverlening.

Vier punten die je wilt weten over AppCare:

  1. Eén klantenteam is verantwoordelijk voor jouw applicaties.
  2. Wij monitoren applicaties proactief. Dankzij deze unieke aanpak zijn wij in staat om vroegtijdig issues te signaleren. Dit stelt de klantenteams in staat om direct actie te ondernemen en onderbrekingen bij het gebruik van de applicatie te voorkomen.
  3. Binnen de Axians service commitments staan de wensen en verwachting van jouw eindgebruikers centraal.
  4. Bij de klantenteams zijn alle belangrijke stakeholders van jouw organisatie bekend en ieder lid van het klantenteam is persoonlijk voorgesteld. Zo hebben we allemaal hetzelfde doel voor ogen en worden misverstanden voorkomen.Benieuwd hoe AppCare jou kan ontzorgen? Download dan het E-book!

Download e-book

Blog: De kracht van klantwaarde creëren

Inclusief drie tips

Over de hele wereld koop je eenvoudig online via websites die je zintuigen prikkelen. En niet alleen dat, ook de customer service is tot in de puntjes geregeld. Ben je niet tevreden? Dan ga je net zo makkelijk op zoek naar een andere dienstverlener. Zo simpel is het. Deze trend zien we ook meer en meer in het zakelijke domein. De standaard van klanten en gebruikers verandert en de publieke opinie wordt krachtiger. Als leverancier moet je minimaal voldoen aan een bepaalde verwachting. Maar deze overtreffen levert je nog veel meer op. In dit blog vertelt Rob van de Biezenbos hoe bij Axians de klant centraal staat een geeft hij je drie tips om aan de slag te gaan.

Lees meer