Kennisbank
-
NEC stopt definitief met support op telefonieplatform SIP@Net. Wat nu?
Organisaties die nu nog gebruikmaken van SIP@Net zullen de komende twee jaar moeten migreren naar een nieuw platform.
Lees meer -
Securityproducten zijn niet de oplossing voor een veilig netwerk
Ransomware-aanvallen halen bijna dagelijks het journaal. Het gaat hierbij om gigantische bedragen. Vaak gaat het zelfs mis bij bedrijven die serieus hebben geïnvesteerd in security. Hoe kan het dan toch misgaan?
Lees meer -
Vijf redenen waarom Social Collaboration dé musthave in Exact Synergy is!
Social Collaboration is een musthave voor je Exact Synergy omgeving. Manager Consultancy Marcel Verhoeven vertelt over dé vijf redenen waarom dat zo is!
Lees meer -
ITSM professional Ron Venker over dienstverlening en servicebeleving
ITSM professional Ron Venker vertelt over dienstverlening, wat volgens hem een samenspel met de klant is. Servicebeleving heeft hij dan ook hoog in het vaandel staan.
Lees meer -
Zes ITSM tips van de professionals
Het belang van een goede klantrelatie en IT Service Management is groot. Hoe kun je dit verbeteren? Hierbij zes tips van en voor ITSM professionals!
Lees meer -
Dit zijn dé zes ITSM ontwikkelingen
We spraken vier ITSM professionals over trends en ontwikkelingen in de branche. In dit blog een overzicht daarvan!
Lees meer -
ITSM professional René van Ling over de klant ontzorgen
Client Manager René van Ling over de verschuivende focus in ITSM van break-fix naar managed services. Een goede ontwikkeling: “Zo ontzorg je de klant.”
Lees meer -
ITSM professional Wim Hoving over veranderingen in de ITSM branche
We spraken ITSM professional Wim Hoving over veranderingen in de ITSM branche. “De ITSM branche is momenteel in verandering én verwarring”, aldus Wim.
Lees meer -
Zes eigenschappen van goede ITSM tooling
We interviewden vier ITSM professionals over – onder meer – de eigenschappen van goede tooling. In dit blog de zes belangrijkste eigenschappen!
Lees meer -
ITSM professional Ronald Everts over het belang van een goede klantrelatie
We interviewden ITSM professional Ronald Everts over de toegevoegde – onmisbare! – waarde van de Servicedesk voor het opbouwen van een goede klantrelatie.
Lees meer -
Waar worden controllers blij van?
Wij vragen regelmatig aan controllers waar zij blij van worden in hun werk. In dit blog lees je de reacties van klanten op deze vraag.
Lees meer -
Nieuwe visualisaties in BO 4.3 SP2
SAP BusinessObjects 4.3 service pack 2 wordt geleverd met een nieuwe set visualisaties. Lees in dit blog alles over deze visualisaties en hoe ze geactiveerd kunnen worden.
Lees meer