De manier waarop we met elkaar communiceren is de afgelopen jaren compleet veranderd. De telefoon en e-mail zijn al lang niet meer de enige manieren om een ander te bereiken. Video, chat en online samenwerken aan documenten worden steeds belangrijker.

Door de grote variëteit aan communicatieoplossingen is de inrichting van een Unified Communication & Collaboration omgeving maatwerk geworden. Voor elke organisatie staat interne en externe bereikbaarheid centraal waarvan vele organisaties al bezig zijn met integratie van telefonie, video en een chatfunctie. Hoewel deze variëteit in de praktijk betekent dat er tientallen inrichtingsmogelijkheden bestaan, maakt Axians onderscheid in twee hoofdvormen.

  •  Organisaties waarin de nadruk ligt op efficiënte communicatie via het juiste kanaal op het juiste moment. Omdat het succes van een dergelijke omgeving valt of staat met de adoptie van nieuwe technologieën door medewerkers, heeft Axians voor deze omgevingen de UNITE-methodiek ontwikkeld. Met UNITE begeleiden wij je organisatie en medewerkers richting een succesvolle overstap naar een nieuwe communicatie omgeving.
  • Organisaties voor wie (telefonische) bereikbaarheid bedrijfs- en missiekritisch is en die daarom extreem hoge eisen stellen aan betrouwbaarheid en performance. Het succes van een kritische communicatie-omgeving valt of staat met de juiste technische integratie van UC&C. Denk daarbij aan telefonie, portofonie, indoor coverage, private networks en messaging.

Onze Unified Communication & Collaboration oplossingen