UC-management-modelAltijd en overal communiceren

De wijze waarop mensen communiceren is de laatste jaren sterk veranderd. Het aantal communicatiekanalen zo­als voice, chat, video en filesharing is gegroeid, net als het aantal devices waarmee we communiceren. Bovendien willen we deze apparaten ook mobiel overal kunnen gebruiken. Voor organisaties kunnen deze ontwikkelingen bijdragen aan het gemak voor de gebruikers, ten gunste van de bereikbaarheid en beschikbaarheid van de organisatie.

De uitdaging is om de bereikbaarheid en het gebruikersgemak te vergroten, en de totale kosten voor communicatie te verlagen. Is het mogelijk om al deze aspecten samen te brengen? Unified Communications (UC) van Axians zorgt voor integratie van communicatiemiddelen op een manier die voor jouw organisatie werkt. Of dit nu on-premises, managed, hosted managed of volledig als dienst is.

On-premises

Je hebt het Unified Communication platform in eigen bezit. Axians kan de benodigde componenten leveren en hulp bieden bij het configureren, uitrollen en ondersteunen van het platform.

Lees meer

Managed UC

Het beheer van je Unified Communication platform wordt door Axians uitgevoerd, waarbij wij de omgeving beschikbaar houden en dagelijkse beheertaken voor je uitvoeren.

Lees meer

Hosted Managed UC

Je maakt gebruik van de cloud infrastructuur van Axians voor het Unified Communication platform, en ons volledige managed services portfolio.

Lees meer

Unified Communications as a Service

De volledige communicatie behoeften van je organisatie worden als dienst aangeboden, om maximale beschikbaarheid en flexibiliteit te bereiken.

Lees meer

Optimaal klantcontact en bereikbaarheid met Self Service Portal een flexibele clouddienst

Wil je als organisatie de regie hebben over je bereikbaarheid zonder bezig te hoeven zijn met techniek? Is er behoefte aan een flexibele en schaalbare omgeving die functioneel mee innoveert met de markt en waarbij klantcontact centraal staat? Met OMNIA biedt Axians Unified Communications as a Service (UCaaS) in een flexibele en schaalbare clouddienst (pay-per-use) met een rijke Self Service Portal. Daarin kiezen gebruikers zelf de manier waarop zij bereikbaar zijn, wat deze oplossing zeer geschikt maakt voor een omnichannel omgeving. Wij nemen het technisch beheer uit handen terwijl je organisatie de volledige functionele regie over de bereikbaarheid behoudt.

Lees meer

Realiseer een optimale klantervaring met het Omnichannel Planning Process

Klantcontact vormt de brug tussen je organisatie en je klanten. Het is voor elke organisatie van essentieel belang, ongeacht je dienstverlening of het product dat je verkoopt. Klanten kiezen zelf de manier waarop ze met je communiceren, waarbij telefonie al lang niet meer het enige kanaal is dat ze daarvoor gebruiken. Hoe kom je ze daarin tegemoet? Met het Omnichannel Planning Process helpen wij je in zeven stappen naar een succesvol relevant klantcontact, waarin een optimale klantbeleving en klantgerichte aanpak de basis zijn.

Lees meer

Waarborg je bereikbaarheid met het Unified Communications Planning Process

De manier waarop we met elkaar communiceren verandert continu. Organisaties zoeken steeds meer naar technische oplossingen om het klantcontact in goede banen te blijven leiden. Bij het kiezen van een technologie is het belangrijk om met diverse factoren rekening te houden, waaronder de cultuur en wensen van de gehele organisatie. Zodat de bereikbaarheid écht is gewaarborgd.

Met het Unified Communications Planning Process van Axians krijgt je organisatie in zeven stappen inzicht in de doelstellingen, functionaliteit, technologie en kosten van de UC oplossing, zodat je een onderbouwde keuze kunt maken en later niet voor verrassingen komt te staan.

Lees meer

Maak van Microsoft Skype for Business een succes

Hoe maak je Skype for Business succesvol en behoud je optimaal klantcontact? Het succes van Skype for Business heeft niet zozeer te maken met de implementatie van de oplossing, al is deze wel van essentieel belang. De sleutel tot succes ligt bij het gebruik en de adoptie van hetgeen Skype for Business te bieden heeft. Met Axians UNITE, een succesvolle methodiek die gebaseerd is op de Practical Guidance for Cloud Voice van Microsoft, nemen we gebruikers mee in een succesvolle migratie naar Skype for Business.

Lees meer

Referenties

VNOG_2 BakerTillyBerk Aventus