Heb je een incident of kom je er niet uit? Onze collega’s staan voor je klaar om al jouw support gerelateerde vragen te beantwoorden.

 

Kies in onderstaande lijst het servicedesk nummer van de vestiging die je wil spreken en het meest aansluitende expertise-gebied.

Business Applications

Voor ondersteuning rondom ontwikkelde bedrijfsapplicaties en voor klanten met een supportcontract:

Eindhoven
Esp 120
5633 AA Eindhoven
+31 88 597 55 56

Groningen
Eemsgolaan 15
9727 DW Groningen
+31 88 597 55 52

Hoorn
Boedijnhof 83
9738 AM Hoorn
+31 88 597 58 00

Zaltbommel
Hogeweg 41
5301 LJ Zaltbommel
+31 88 988 90 00 (voor Microsoft vraagstukken)
+31 88 597 57 77 (voor Exact vraagstukken)

Zoetermeer
Louis Braillelaan 60
2719 EK Zoetermeer
+31 88 181 83 00

Cloud & Datacenter infrastructures

Voor calamiteiten o.b.v. supportcontract of technische ondersteuning op het gebied van ICT-infrastructuren:    

Alkmaar
Helderseweg 54-G
1817 BB Alkmaar
+31 88 831 9002 (tijdens kantooruren)
servicedesk.beverwijk.nl@axians.com  (buiten kantooruren)

Bekend o.b.v. Support

Eindhoven
Esp 120 
5633 AA Eindhoven
+31 088 59 755 06 (tussen 07:00 – 18:00 uur)
Incidenten en verzoeken kunnen altijd gemeld worden via ServiceNow: axians.service-now.com/csm

Groningen
Eemsgolaan 15
9727 DW Groningen
+31 088 59 755 06 (tussen 07:00 – 18:00 uur)
Incidenten en verzoeken kunnen altijd gemeld worden via ServiceNow: axians.service-now.com/csm

Telecom infrastructures

Voor ondersteuning rondom Telecom Infrastructures en voor klanten met een supportcontract:

Zoetermeer
Louis Braillelaan 60
2719 EK Zoetermeer
+31 88 181 83 00

Cyber Security

Voor ondersteuning rondom het beveiligen van je infrastructuur en voor klanten met een supportcontract:

Capelle aan den IJssel
Rivium  Boulevard 41
2909 LK Capelle aan den IJssel
Incidenten en verzoeken kunnen altijd gemeld worden via ServiceNow: axians.service-now.com/

Enterprise Networks

Voor ondersteuning rondom  het netwerkbeheer en/of storingen en voor klanten met een supportcontract:

Capelle aan den IJssel
Rivium  Boulevard 41
2909 LK Capelle aan den IJssel
Incidenten en verzoeken kunnen altijd gemeld worden via ServiceNow: axians.service-now.com

Alkmaar
Helderseweg 54-G
1817 BB Alkmaar
Incidenten en verzoeken kunnen altijd gemeld worden via ServiceNow: axians.service-now.com

Nieuwegein
Marconibaan 6-8
3439  MS Nieuwegein
Incidenten en verzoeken kunnen altijd gemeld worden via ServiceNow: axians.service-now.com

Data Analytics

Voor ondersteuning rondom ontwikkelde applicaties en voor klanten met een supportcontract:

Alphen aan den Rijn
Raoul Wallenbergplein 29a
2404 ND Alphen aan den Rijn
+31 172 785 464
support.ada.nl@axians.com

Voor ondersteuning rondom Data Analytics, IoT en voor klanten met een supportcontract:

Zaltbommel
Hogeweg 41
5301 LJ Zaltbommel
+31 88 988 90 07
support.ps.nl@axians.com

Voor ondersteuning rondom (data)integratievraagstukken of  voor klanten met een supportcontract:

Zaltbommel
Hogeweg 41
5301 LJ Zaltbommel
+31 88 988 90 88
technischapplicatiebeheer.is.nl@axians.com

Voor ondersteuning rondom Business Analytics en voor klanten met een supportcontract:

Groningen
Eemsgolaan 15
9727 DW Groningen
+31 88 597 55 59
support.bi.nl@axians.com
Incidenten en verzoeken kunnen altijd gemeld worden via: servicedesk.bi.axians.nl

Voor het melden van technische incidenten en verzoeken kan tussen 07:00-18:00 uur gebeld worden naar de Servicedesk:
+31 088 59 755 06

Laren
Eemnesserweg 55
1251 NB Laren
+31 35 539 44 90 (tussen 09:00 – 17:00 uur)
info.larenba@axians.com

Digital Workspace

Voor ondersteuning rondom digital workspace en voor klanten met een supportcontract:

Alkmaar
Helderseweg 54-G
1817 BB Alkmaar
+31 88 831 9002 (tijdens kantooruren)
servicedesk.beverwijk.nl@axians.com  (buiten kantooruren)

Bekend o.b.v. Support

Eindhoven
Esp 120 
5633 AA Eindhoven
+31 088 59 755 06 (tussen 07:00 – 18:00 uur)
Incidenten en verzoeken kunnen altijd gemeld worden via ServiceNow: axians.service-now.com/csm

Groningen
Eemsgolaan 15
9727 DW Groningen
+31 088 59 755 06 (tussen 07:00 – 18:00 uur)
Incidenten en verzoeken kunnen altijd gemeld worden via ServiceNow: axians.service-now.com/csm

Contact_met_klant

Hoe kunnen wij je helpen?

Heb je een mooie uitdaging, een interessante vraag of interesse in een van onze oplossingen en diensten? We komen graag persoonlijk met je in contact. Je kunt ons een bericht sturen via onderstaand contactformulier, het liefst zo specifiek mogelijk, dan nemen we snel contact met je op.