Cendris Customer Contact heeft meer dan 30 jaar ervaring op het gebied van klantcontact. Met een flinke dosis ondernemersgeest wordt elke dag vol overgave gewerkt opdrachtgevers te helpen met het verhogen van de klanttevredenheid. Hiervoor boeken 2500 medewerkers, met variërende contracturen, elke dag uren op verschillende projecten.

Klaar voor de toekomst

Het huidige software systeem, in het verleden ook door Axians geleverd, raakt aan vervanging toe.  De vervanging wordt onder andere gedreven  door  de groei van het bedrijf en het migreren naar een nieuw technologisch platform. Het betreft een omvangrijk systeem waarin medewerkers de uren boeken die ten grondslag liggen aan de facturatie en waar op basis de nodige variabelen wordt berekend wat de te verlonen uren zijn. Om de ingezette groei naar de toekomst toe te kunnen garanderen met het platform worden tevens een aantal bedrijfsprocessen geïntegreerd binnen de oplossing die nu in separate systemen worden vastgelegd. De nieuwe oplossing is gebaseerd op Synergy Enterprise, het bewezen business software platform van Exact Software,  aangevuld met generieke en specifieke door Axians ontwikkelde add-ons.

Samenwerken

Er is gekozen voor een aanpak waarbij Cendris zeer nauw betrokken is bij het eindresultaat. De kennisoverdracht van de oplossing aan Cendris heeft een cruciale rol binnen het project. Dit maakt dat Cendris in staat is bepaalde onderdelen zelfstandig uit te voeren wat zorgt voor een betere beheersbaarheid. Er wordt gewerkt naar een oplevering in het tweede kwartaal van 2019.