Meer dan honderd engineers zijn voor jou onderweg
Slechts een enkele keer moeten we op locatie komen om een netwerkcomponent te repareren of vervangen. Doordat we een groot deel van het onderhoud planbaar maken, kunnen we deze on-site werkzaamheden uitvoeren op de momenten dat jouw gebruikers er geen last van hebben. Door onze unieke samenwerking met Base Logistics zijn wij in staat, na de ontvangen storingsmelding, binnen twee uur het te vervangen onderdeel op locatie te krijgen. Axians heeft meer dan 100 netwerkengineers die dag en nacht voor onze klanten onderweg zijn om direct in te springen als er on-site hulp nodig is. Daarvoor werken we met volcontinuroosters.

RMA-dienstverlening
Om niet mis te grijpen op het moment dat een kritisch component het begeeft, heeft Axians een eigen RMA-dienst opgetuigd, wat staat voor Repair, Maintenence en Assemblage. Op diverse plekken in ons land hebben we beveiligde opslaglocaties waar we kritische componenten op voorraad houden. Zo zijn we niet afhankelijk van de snelheid waarmee een vendor een component kan leveren. Als het gaat om minder kritische componenten die breed inzetbaar zijn, zorgen we dat er altijd een reserve-exemplaar (of aantal exemplaren) bij de klant op voorraad liggen, zodat die meteen ingezet kunnen worden. Er is een Axians pick-up service die de componenten, devices of systemen ophaalt bij de klant, repareert en weer terug levert. Zo heeft jouw organisatie hier geen omkijken naar.

Neem contact met ons op: