Alpe d’Huzes: impact maken op het leven van mensen

20-06-2019 | Artikel

De supporters staan vanaf bocht zeven, de Nederlandse bocht, luid te zingen, schreeuwen en applaudisseren. Dit geeft een extra boost om nog even extra aan te zetten. De eerste drie beklimmingen gaan voorbij alsof ik het elke dag doe, met een hartslag van max 150 en een soepele tred naar boven en goed blijven eten en drinken. Axians' Jeroen van Meel beklom de berg zes keer en beschrijft zijn ervaring.

Lees meer

Mens en Machine: De perfecte combi

19-06-2019 | Geschreven door Erwin Kloppenburg

Ik krijg wel eens de vraag gesteld: ‘De hoeveelheid data neemt alleen maar toe, de machines worden alsmaar slimmer. Daarnaast kunnen we die data ook steeds beter combineren waardoor we nog betere inzichten krijgen. Worden we als mens dan niet overbodig?’

Lees meer

Hoge prestaties door sterke processen

03-06-2019 | Geschreven door Matthijs Bakker

Blog door: Matthijs Bakker Bijna alle processen leveren tegenwoordig data op. Met deze data kunnen verbeteringen worden doorgevoerd die bijvoorbeeld leiden tot een hogere klanttevredenheid of minder verspilling. Zo zetten we als Axians bijvoorbeeld Process Mining in om doorlooptijden van processen te optimaliseren. Met behulp van Data Science voorspellen we de toekomst, zodat onze...

Lees meer

Slim datagebruik bij Dutch Flower Group

16-05-2019 | Artikel

Bloemen en planten fleuren het leven van mensen over de gehele wereld op. De kans is groot dat de bloemen of planten die mensen thuis of op het werk hebben staan, geleverd zijn door het Nederlandse familiebedrijf Dutch Flower Group. Dutch Flower Group wil echter meer zijn dan een leverancier. Data speelt een sleutelrol in die transitie.

Lees meer
... 1 2 3 4 5 ...