Vertrouwen als product

24-04-2019 | Artikel

Burgers en de overheid hechten steeds meer waarde aan privacy en databeveiliging. Voor Kiwa Register is dat een dubbele uitdaging. Toch zien zij hogere eisen aan beveiliging en privacy vooral als een kans. Om deze te grijpen moet het bedrijf wel goed voorsorteren op een digitale toekomst.

Lees meer

ICT als middel voor… betere koffie?!

10-04-2019 | Geschreven door Joop van Lingen

De merkbelofte van Axians luidt ‘The best of ICT with a human touch’. Een belofte die wij dagelijks met trots – én plezier – waarmaken. Niet alleen door het bieden van een uitmuntende service, maar ook door een echte business partner te zijn voor onze relaties. Op die manier helpen we hen namelijk iets te betekenen voor de maatschappij. Door de bedrijfsprocessen van onze relaties efficiënter in te richten, helpen wij hen te excelleren in hun business. Dat is de échte waarde van ICT.

Lees meer

Technology versus humanity: waar ligt de grens?

25-03-2019 | Artikel

Futuroloog Gerd Leonhard: “De toekomst is geweldig als we nú goede beslissingen nemen. Want data is de nieuwe olie en AI de nieuwe elektriciteit. Willen we de macht in handen leggen van slechts een paar bedrijven, zoals we dat nu doen? Of willen we de macht in handen leggen van de mensen?”

Lees meer
... 1 2 3 4 5 ...