Optimale communicatie draagt bij aan betere zorg

Kwalitatief goede zorg is georganiseerd rondom de patiënt. En daarin wordt de rol van ICT steeds belangrijker. Wij helpen zorgorganisaties met veilige, betrouwbare communicatie om de beleving van patiënten en de kwaliteit van zorg die medewerkers verlenen te verbeteren. Bijvoorbeeld door telefonisch altijd bereikbaar te zijn. Door processen te ondersteunen met informatievoorziening en technologieën zoals domotica in te zetten. Of door een veiligere werkomgeving te creëren, met behulp van persoonsalarmering en nauwkeurige locatiebepaling bij calamiteiten.

Jeroen Bosch Ziekenhuis

Wifi is in het Jeroen Bosch Ziekenhuis bedrijfskritisch. Daarom koos het ziekenhuis voor een ‘self healing’-netwerk dat altijd beschikbaar is, ook bij een storing.

Lees meer

Arkin

GGZ-organisatie Arkin wil cliënten en behandelaren toegang geven tot wifi. Maar wel op een veilige manier! Identity based access zorgt dat niemand ongeoorloofd bij cliëntdata kan komen.

Lees meer

Bravis Ziekenhuis

Het Bravis Ziekenhuis verbeterde haar interne en externe telefonische bereikbaarheid met een nieuwe telefonie-omgeving. De overgang naar het nieuwe systeem verliep zonder downtime.

Lees meer

Florence

Ouderenzorgorganisatie Florence heeft alle locaties voorzien van wifi. Dat wordt gebruikt voor telefonie, draadloze toegang tot het ECD, gebruik van diverse zorgapps, alarmering en domotica.

Lees meer

Wij geven graag het woord aan onze klanten

Wifi aanbieden op de poli om het wachten aangenamer te maken. Zorgapplicaties die altijd toegankelijk zijn. Toegang tot het EPD via het draadloos netwerk. Om vraagstukken in de zorg te begrijpen en processen continu te verbeteren, werken we intensief samen met onze klanten. Hun ervaringen zijn waardevol voor ons en laten je zien welke oplossingen zij voor verschillende uitdagingen vonden.

Lees meer

Wilt u meer weten over onze oplossingen?

ContactofOnze locaties