Optimale communicatie draagt bij aan betere zorg
Kwalitatief goede zorg is georganiseerd rondom de patiënt. En daarin wordt de rol van ICT steeds belangrijker. Wij helpen zorgorganisaties met veilige, betrouwbare communicatie om de beleving van patiënten en de kwaliteit van zorg die medewerkers verlenen te verbeteren. Bijvoorbeeld door telefonisch altijd bereikbaar te zijn. Door processen te ondersteunen met informatievoorziening en technologieën zoals domotica in te zetten. Of door een veiligere werkomgeving te creëren, met behulp van persoonsalarmering en nauwkeurige locatiebepaling bij calamiteiten.
Jeroen Bosch Ziekenhuis
Wifi is in het Jeroen Bosch Ziekenhuis bedrijfskritisch. Daarom koos het ziekenhuis voor een ‘self healing’-netwerk dat altijd beschikbaar is, ook bij een storing.
Lees meerBravis Ziekenhuis
Het Bravis Ziekenhuis verbeterde haar interne en externe telefonische bereikbaarheid met een nieuwe telefonie-omgeving. De overgang naar het nieuwe systeem verliep zonder downtime.
Lees meer