In het huidige digitale tijdperk zijn smartphones, tablets en laptops niet meer weg te denken. Medewerkers en managers verwachten dan ook dat zij hun werkzaamheden en HR-gerelateerde taken gemakkelijk via deze devices kunnen afhandelen. HRM Suite 365 komt tegemoet aan deze verwachting met de Self Service app waarbij gebruiksvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Met Self Service van HRM Suite 365 kunnen gebruikers moeiteloos hun eigen HR-zaken beheren.

Dit platform is ontworpen met een duidelijke, eenvoudige interface die toegankelijk is voor iedereen binnen de organisatie.. Een van de meest fundamentele functies is het bijwerken van NAW-gegevens, wat de kans op fouten aanzienlijk vermindert. Bovendien maakt de Self Service het indienen van verlofaanvragen en declaraties een fluitje van een cent. HRM Suite 365 waarborgt hiermee een efficiënte, zelfbedieningservaring die de autonomie van de werknemers versterkt en tegelijkertijd de administratieve lasten voor de HR-afdeling vermindert.

Self Service

Flexibele en gebruiksvriendelijke software

De invoering zorgt voor kostenbesparing en efficiëntere digitale HR-processen, van verzuimmeldingen tot declaraties. HR-medewerkers muteren minder, waardoor foutkansen worden verlaagd. Leidinggevenden verwerken met Manager Self Service verlof, declaraties en verzuim, wat HR ontlast. Manager Self Service maakt het o.a. mogelijk om direct loonwijzigingen en teambeheer te regelen, waardoor beslissingen op actuele informatie zijn gebaseerd.

Self Service

De mogelijkheden van Self Service voor managers

  • Invoeren en goedkeuren van verlofaanvragen
  • Inzicht in verlofsaldi
  • Inzicht in aan werknemers verstrekte middelen
  • Verzuim- en hersteldmelden
  • Inzicht in opleidingen
  • Foto’s van medewerkers
  • Raadplegen digitaal medewerkerdossier
  • Direct bellen en mailen
  • Salarismutaties
  • Uit dienst melden
  • Promoties
Self Service

Helder, eenvoudig en duidelijk

De HR-processen van jouw organisatie vormen de basis voor de inrichting. Het organisatiebeleid bepaalt uiteindelijk de mogelijkheden van Self Service en daarmee de toegang tot bepaalde functionaliteiten en documenten. Zeker bij het personeelsdossier kan op documentniveau worden vastgelegd door wie deze mogen worden bekeken, door HR-afdeling, medewerker en/of manager. Self Service is na de inrichting direct klaar voor gebruik. Het invoeren van Self Service in de organisatie vraagt echter een zorgvuldige voorbereiding. In praktijk is het voor iedereen wennen aan een nieuwe (digitale) manier van werken. Goede communicatie en duidelijke afspraken zijn onmisbaar bij introductie. Zorg voor een goed voorbereid plan. Wij kunnen je hierbij assisteren.

De mogelijkheden van Self Service voor medewerkers

  • Wijzigen van NAW-gegevens
  • Verlofaanvragen
  • Declareren, de bon eenvoudig als foto toevoegen
  • Toegang tot personeelsdossier
  • Inzicht in verlofgegevens
  • Inzien salarisstroken en jaaropgaven
  • Raadplegen van werknemergegevens

Waarom Self Service?

  • Optimale presentatie
  • Bring your own device
  • Één actuele bron
  • Altijd bereikbaar
  • Altijd up-to-date
  • Papierloos
  • Minder administratieve taken
  • Meer binding met de medewerkers
  • Aan te passen aan terminologie en huisstijl
  • Makkelijk te gebruiken
  • Op jouw HR-organisatie in te richten
HRM Suite 365

Aan de slag met HRM Suite 365?

Laat je gegevens achter of neem direct contact op met één van onze adviseurs via telefoonnummer 0229-28 21 61.