Op 19 januari jl. heeft Avaya haar intentie tot een herstructurering door middel van een Chapter 11 procedure aangekondigd. Een beslissing die als doel heeft Avaya sterker te maken, waarbij de organisatie continuïteit kan blijven waarborgen en haar activiteiten kan laten groeien.

Gegarandeerde continuïteit van onze dienstverlening

Axians heeft als één van de grootste Avaya partners in de Benelux vertrouwen in de strategie die Avaya kiest om ook in de toekomst te kunnen blijven innoveren. In Nederland bieden wij onze dienstverlening aan meer dan 100.000 Avaya gebruikers, die vanzelfsprekend gegarandeerd blijft en waarbij wij onze verplichtingen zullen blijven nakomen.

Unified Communications cloud platform

Naast het support op on-premises systemen, heeft Axians recent de Unified Communications cloud dienstverlening ‘OMNIA’ gelanceerd. Daarmee kunnen wij onze Avaya klanten met behoud van investeringen zoals toestellen, licenties en gateways migreren naar een toekomst vaste dienstverlening. Doordat functionaliteiten worden afgenomen op basis van daadwerkelijk gebruik in een prijs per maand, is uw organisatie altijd flexibel om deze op en af te schalen. Onze specialisten staan hierbij 24/7 voor u klaar om u te ondersteunen bij functionele of technische vraagstukken.

Avaya heeft een aantal belangrijke links naar informatie aangereikt die wij u graag ter inzage geven:

Vragen over de impact van deze recente berichtgeving op uw specifieke situatie beantwoorden wij uiteraard graag. Hiervoor kunt u contact opnemen met Erik Lenten (CTO) via erik.lenten@axians.com of +316 51 54 83 26. In de komende periode zullen wij u actief op de hoogte houden van ontwikkelingen rondom Avaya.