Het succesverhaal van Ask Roger!

In deze case vertellen Martin van der Graaf, Service Level Manager en intern applicatiebeheerder bij Ask Roger!, en Patrick Scherbeijn, Business Development Manager & Co-Founder, meer over de toegevoegde waarde van de software, het partnership met Axians en hun route naar succes. Lees de volledige case door op de button hieronder te klikken en bekijk de video om meer te zien over hun ervaringen met Exact & Axians en waar de business van Ask Roger! om draait.

Ask Roger! creëert ultieme klantervaringen voor klanten van klanten. Gestart in 2007 als telefonie, VoIP- en netwerkspecialist, helpen zij klanten bij het verbeteren van hun hele customer journey. Ze leveren vernieuwende communicatieoplossingen voor alle uitdagingen waar organisaties tegenaan lopen. Dit doen zij door de inzet van zelfontwikkelde Customer Intelligence & Analytics oplossingen. Alles om hun klanten, en de klant van de klant, gelukkig te maken: nu en in de toekomst. Om dit te realiseren hebben ze veel processen binnen hun organisatie geautomatiseerd. De software van Exact en Axians geeft hen hier de tools voor.

Lees de volledige referentiecase!