ICT in het hart van de klantverwachtingen

In de dienstverlening zorgen snelle interactie en flexibiliteit voor concurrentievoorsprong. Bovendien zorgen ze voor een grotere klanttevredenheid en betere resultaten.

Axians ontwerpt en integreert schaalbare ICT-oplossingen die de efficiency en winstgevendheid van bijvoorbeeld callcenters en CRM-platforms verhogen. Van het beheer van claims tot en met het verwerken van aanvragen voor financiële transacties.

Moeten er service platforms geüpgraded worden? Of wilt u de infrastructuur voor routing en opslag laten opschalen? Axians maakt gebruik van haar expertise om de best mogelijke oplossingen te realiseren en helpt u om het maximale uit de digitale revolutie te halen.

Hoe we uw uitdagingen aanpakken

Laat call centers beter renderen

Dit kunt u bereiken door het beheer van inbound- en outbound-gesprekken en klantgegevens te optimaliseren. Hoe? Door het integreren van communicatiemiddelen en bedrijfsprocessen. Axians biedt Unified Communication en maatoplossingen om de activiteiten in uw call center te volgen.

Verbeter de klantervaring

Axians biedt een uitgebreid palet audiovisuele oplossingen, zoals Dynamische displays, interactieve terminals en videophones, om het imago van uw merk te versterken en klanten beter te verwelkomen.Door beveiligde en gedeelde toegang  of door multimedia content toegankelijk te maken, implementeren we mobilitiy solutions die uw klanten een indrukwekkende ervaring geven.

Always-on services

Wat dacht u er van om van de alom aanwezige netwerken te profiteren om uw klanten via een reeks kanalen te bereiken? Op branche niveau, maar ook op smartphones en tablets.
Big data analyses kunnen u helpen om uw klanten unieke ervaringen te bieden, waardoor u uw aanbiedingen kunt personaliseren en differentiëren.

Krachtige samenwerkingsplatforms

Axians helpt u uw klantbehandelaars productiever te maken. Op kantoor, maar ook onderweg. Vergroot uw flexibiliteit door krachtige middelen in te zetten die samenwerking stimuleren.