Data Driven: De Axians BI Servicedesk – support of outsourcing van jouw data oplossing

Optimaal benutten en het gebruik omarmen! Dit doet u door te zorgen voor een stabiele en betrouwbare data analytics omgeving! Simpel gezegd, de applicatie moet het doen en beschikbaar zijn binnen uw organisatie. Dit begrijpen wij vanuit support als geen ander. Maak in deze sessie kennis met de beheerorganisatie van Axians en ga mee in onze reis naar klanttevredenheid!

Spreker: Tom Dijkhuizen, team lead support bij Axians Business Analytics

Donderdag 8 oktober om 15.00 uur*

Tijdens deze sessie webinar gaan we onder andere in op de volgende onderwerpen:

  • Hoe kunt u zorgeloos op uw data analytics omgeving vertrouwen en wat doet Axians achter de schermen om dit mogelijk te maken.
  • Wat zijn daarnaast de beheermogelijkheden van Axians? Denk hierbij aan 24/7 support of gewoon even bellen bij een vraag.
  • Kritisch blijven kijken naar het beheerproces en luisteren naar onze klanten! Klinkt logisch, maar wat betekent dit precies? Hoe kunnen we elkaar nog beter begrijpen en hoe kunnen we echt van meerwaarde zijn voor uw organisatie?
  • Wat betekent het voor mij wanneer ik mijn volledige BI-omgeving ga uitbesteden en/of een SAAS-oplossing afneem?
  • Welke acties voert Axians uit om continuïteit te garanderen.
  • In hoeverre kan Axians ondersteunen met proactief beheer om daarmee eventuele problemen vroegtijdig signaleren en voorkomen?

Dit en meer tijdens het webinar op donderdag 8 oktober om 15.00 uur. Heeft u van te voren vragen, neem dan contact op met christa.rust@axians.com.

*Dit webinar heeft al plaatsgevonden. Wil je de opname bekijken? Vul dan je gegevens in op het formulier, zodat we je de link kunnen toezenden. Zo kun je het webinar bekijken wanneer het jou uitkomt.