ERP OK Module
Met Vidaví OK Logistiek, gebaseerd op Microsoft Dynamics Business Central, kun je de logistieke processen rondom jouw OK efficiënt managen. Kortom, wij ontzorgen je waar mogelijk!
Met de OK logistieke module wordt de administratieve ondersteuning van het hele logistieke proces binnen jouw OK ondersteund. Het proces bevat de volgende stappen die ondersteund worden vanuit ERP-oplossing Vidaví:
Met de artikeltracering van Vidaví is een volledig sluitende serie- en lotnummerregistratie mogelijk. Per artikel is instelbaar welke tracering vereist is (lot, serie en/of verloopdatum). Invoer via de scanner van deze gegevens wordt volledig ondersteund, waarbij samengestelde barcodes herkend en opgesplitst kunnen worden. Bij het uitgifteproces is er sturing op gebruik van de oudste voorraad en is er de verplichting om het afgegeven serienummer of lotnummer vast te leggen. Zodoende is er altijd overzicht welke serie- en lotnummers in voorraad zijn t.b.v. recall. Tevens biedt Vidaví een historisch archief dat aangeeft welke serie- en lotnummers in het verleden zijn ontvangen en afgegeven en aan wie.
Tijdens en/of na het uitvoeren van de verrichting wordt geregistreerd wat het daadwerkelijke verbruik is. Als het verbruik geregistreerd is op de scanner, dan wordt dit realtime vastgelegd en verwerkt in de OK logistieke module. Bepaalde (deels) niet gebruikte koopartikelen worden teruggezonden naar de leverancier. Vidaví biedt een Medscan, Johnson & Johnson en Axians Scanoplossing.