Vidaví, mogen wij jou ontzorgen?
Wil je meer informatie over onze ERP-software voor cure of care?
Bel +31 88 597 55 00
Business Central is een oplossing voor kleine en middelgrote zorginstellingen waarmee alle bedrijfsprocessen worden geautomatiseerd en gestroomlijnd. Het mooie van deze oplossing is dat hij volledig cloud-gebaseerd is zodat hij overal en op elk gewenst moment te raadplegen is. Financiën, inkoop, logistiek en beheer vallen binnen de Scope van Business Central.
Tweede voordeel is dat het makkelijk te implementeren is, eenvoudig in gebruik en gemakkelijk te configureren. Zo zal werken met Business Central geen grote veranderingen vergen, maar wel voor grote veranderingen zorgen!
Omdat we binnen Axians beschikken over ruim 35 jaar ervaring in de gezondheidszorg, hebben we zorgspecifieke toepassingen toegevoegd op de standaard Business Central oplossing. Dit noemen we Vidaví ERP-Next. Elke voorraadwijziging leidt real-time tot een grootboekwijziging. Jouw budgethouders hebben elk moment inzicht in de financiële wijzigingen op hun budget, maar ook op de verplichtingen ontstaan uit de inkooporders, decentrale aanvragen en op de projecten.
Je levert graag goede zorg! Je wilt je dan ook richten op (interne) processen en jouw patiënten. Met Vidaví OK Logistiek ben je in staat om de logistieke processen rondom jouw OK efficiënt managen.
Lees meerBinnen de rol van inkoop kan het volledige inkoopproces worden gevolgd en bewaakt. Op strategisch niveau worden de afspraken en contracten beheerd.
Lees meerMet Vidaví Crediteuren is het mogelijk inkomende facturen te scannen, te herkennen en te matchen met de order en ontvangst.
Lees meerMet Vidaví ERP Next introduceren we een nieuw concept in de Care, een oplossing die het mogelijk maakt: een minimale operationele inkoopfunctie, weinig tot géén artikel-, en prijsbeheer, gecombineerd met grip op het inkoopproces, inzage in verplichtingen en procuratie voor decentrale aanvragen.
Clientgelden, Clienfacturering, inzage in financieringsstromen, maar ook bevoorrading van decentrale locaties zonder magazijnfunctie. Alle stromen binnen jouw organisatie overzichtelijk in één applicatie. Zo heb je tijd voor jouw core business in plaats van bezig te zijn met randzaken in je organisatie.
Integreer verschillende disciplines in één applicatie, één database en benaderbaar vanuit de Cloud. Niet meer klikken tussen schermen, maar alles overzichtelijk in één applicatie. Zo werk je sneller en maak je tegelijkertijd minder fouten tijdens bestellingen, boekingen en andere werkzaamheden.
Financiele, logistieke, inkoop-, HRM- of CRM prcoessen: de ERP-oplossing is breed inzetbaar. Omdat Vidaví eenvoudig en volgens best practise is opgezet zul ke tijd besparen en meer aandacht hebben voor jouw cliënten en/of patiënten.
Via het Vidaví Webportaal kunnen jouw medewerkers artikelen, diensten, retouren, reparaties, zichtzendingen, maar ook offertes aanvragen. Heft faciliteren van de processen is door de hele oplossing doorgevoerd.
Vanuit het aanvraagportaal hebben jouw bestellers inzage in de status van hun bestelling. Via uitgebreide workflow is het mogelijk allerlei autorisaties toe te passen. Bijvoorbeeld voor budgethouders, managers en materiedeskundigen. Vanuit het aanvraagportaal kunnen diverse webshops aangeboden worden, inclusief de benodigde autorisatieniveaus.