Bij Axians zijn we ervan overtuigd dat niet de techniek maar de medewerker centraal moet staan om succesvol een nieuwe manier van samenwerken en klantcontact te adopteren.

Vanuit deze filosofie heeft Axians met haar productleveranciers de UNITE methodiek ontwikkeld. In 3 fasen ontwerpen, bouwen, onderhouden en ondersteunen we medewerkers bij het omarmen van nieuwe functionaliteiten.

Adoptie is de sleutel voor het borgen van je bereikbaarheid. Want goed gebruik bepaald het succes van je organisatie. Onze UNITE methodiek bestaat uit een drietal fases:

  • Envision
  • Onboard
  • Drive value

In drie fases naar een nieuwe manier van samenwerken

Bekijk hieronder hoe wij het adoptieproces ‘Envision, Onboard, Drive Value’ met UNITE stap voor stap met je organisatie doorlopen.

  • Envision

    We bespreken allereerst je visie en formeren we samen jouw beleid. We kijken samen naar de doelstellingen van je organisatie op het gebied van samenwerken en klantcontact.
    Leer meer over Envision
  • Onboard

    We maken een roadmap die meegroeit met je organisatie, aansluit bij je gebruikersprofielen en rekening houdt met veranderingen in de markt.
    Leer meer over Onboard

Aan de slag met de UNITE?

Onze experts staan voor je klaar om jouw samenwerking en klantcontact naar een hoger niveau te tillen! Vul onderstaand formulier in en wij bekijken vrijblijvend samen met jou de mogelijkheden voor je organisatie