Meer werkplezier, productiviteit en ruimte

Sta jij als organisatie ook voor de uitdaging als het gaat om de interne samenwerking en communicatie met collega’s en klanten? Worstel jij met de bereikbaarheid en ben je op zoek naar oplossingen om de telefonische bereikbaarheid te optimaliseren? Met alleen traditionele telefonie of een aparte oplossing voor samenwerken op afstand red je het in deze tijd niet meer. Telefonie is slechts één van de kanalen, waarmee we met elkaar communiceren en klanten contact met ons zoeken. Het is tijd om te veranderen en gewoontes te doorbreken!

Met Axians Collaboration Experience (ACE) spelen wij in op deze mobiliteit. Wij borgen het behoud van regie over de bereikbaarheid binnen je gehele organisatie.  ACE biedt jou standaard de mogelijkheid om plaats onafhankelijk te communiceren en samen te werken. Hiermee worden alle communicatiemiddelen vanuit verschillende silo’s in één oplossing samengebracht. Daarvoor hebben wij een methodiek ontwikkeld, waarmee we elke gebruiker in eigen tempo de nieuwe oplossing laten adopteren.

  • Volwassenheid door het realiseren van optimale betrokkenheid van je medewerkers bij je organisatie en werkplektransformatie.
  • Perfecte integratie zodat er een omgeving ontstaat waar je team optimaal samenwerkt.
  • Expertise op de juiste plek dankzij ons rijke Self Service Portal schakel je sneller en speel je in op je businessuitdagingen.
  • Optimaal klantcontact doordat je organisatie aantoonbaar optimaal bereikbaar is, biedt je klanten en stakeholders een betere customer journey.
  • Transparantie door onze heldere en transparante ACE dienstverlening inclusief het prijsmodel.

Haal door optimale bereikbaarheid het maximale uit jouw werkplektransformatie

De medewerkers binnen je organisatie worden steeds mobieler en werktijden vervagen, waardoor zij naar oplossingen zoeken om de onderlinge samenwerking te borgen.  Hoe borg je de onderlinge samenwerking tussen medewerkers en behoud je een optimaal klantcontact? Hoe zorg je dat een nieuwe manier van werken ook echt door alle medewerkers wordt geadopteerd?  Download het leaflet en ontdek  hoe wij deze vragen dankzij employee engagement en workplace transformation naar kansen ombuigen.

Dit zijn de uitdagingen waar jouw organisatie tegenaan loopt

Hybride werken en verandering in de samenwerking

Per organisatie kan de manier, waarop er nu wordt gewerkt, verschillen.  De trend die we hierin zien, is dat je medewerkers vaker locatie en tijdstip onafhankelijk werken. Hierdoor wordt de inzet van specifieke telefoniefunctionaliteiten minder relevant. We zien de bereikbaarheid van je organisatie verschuiven naar de bereikbaarheid en beschikbaarheid van je individuele medewerker. Met ACE spelen wij in op deze mobiliteit. Met ons Self Services Portal krijgen je medewerkers zelf controle over hun bereikbaarheid. Jouw medewerkers bepalen op welk moment hoe en wanneer ze bereikbaar zijn voor het klantcontact of de samenwerking met collega’s.  In dit portal bieden wij je ook het noodzakelijke gereedschap om snel te acteren op het veranderende klantcontact.  Wij borgen dat je organisatie de regie behoudt over de bereikbaarheid in zijn totaliteit. Dus ook die van het individu welke niet langer afhankelijk is van telefonie. Ook andere communicatiekanalen spelen een belangrijke rol. Met ACE bieden we daarom standaard Unified Communications en Collaboration aan, zodat al deze onderdelen geborgd zijn.

Continuïteit en beschikbaarheid waarborgen

Met ACE neem je de betrokkenheid en de bereikbaarheid van je medewerkers én de werkplektransformatie bij ons af als een dienst. Dit betekent dat je continu de nodige functionaliteiten in huis hebt om dit mogelijk te maken: ‘je organisatie profiteert van de kennis van onze experts’. Dit geeft jouw medewerkers de ruimte om zich te focussen op de kernactiviteiten die toegevoegde waarde leveren aan je bedrijfsactiviteiten. Wij brengen je IT-afdeling naar een regierol, waarin de focus van jouw technisch beheer rondom continuïteit en beschikbaarheid verschuift naar de functionaliteiten waar je organisatie om vraagt. Omdat je onze dienst afneemt uit de cloud, beweegt onze dienst met je mee. Op- of afschalen, bijvoorbeeld bij een toename van conference calls, is hierdoor mogelijk en je betaalt naar gebruik. Dit maakt jouw kosten voorspelbaar, terwijl onze dienst meegroeit met de veranderingen in de markt. Samen met je organisatie begeleiden we je medewerkers bij de adoptie van nieuwe functionaliteiten en een nieuwe manier van samenwerken.

 

 

Axians sfeerbeeld, vrouw digitaal aan het bellen

Wat levert ACE jouw organisatie op?

  • Volwassen: ACE is een as a Service oplossing voor het realiseren van een optimale betrokkenheid van je medewerkers bij je organisatie en werkplektransformatie, die wij sinds 2016 aanbieden.
  • Perfecte integratie: wij integreren je vaste en mobiele verbindingen plús bestaande systemen en je werkplek, zodat er een omgeving ontstaat waar je team optimaal samenwerkt.
  • Expertise op de juiste plek: wij verzorgen jouw technisch beheer, waarbij je organisatie zijn regie behoud. Met ons rijke Self Service Portal schakel je sneller en speel je in op je businessuitdagingen.
  • Optimaal klantcontact: met ACE is je organisatie aantoonbaar optimaal bereikbaar en het biedt je klanten en stakeholders een betere customer journey.
  • Transparant: de onderdelen van onze ACE dienstverlening inclusief het prijsmodel zijn altijd helder en transparant.
Axians sfeerbeeld, man is digitaal aan het bellen

Microsoft Teams integratie

ACE is gebaseerd op de Unified Communication oplossingen van marktleider Cisco. Jij als organisatie werkt op verschillende manieren samen, waarbij je veel verschillende tools gebruikt. Met de Unified Communications oplossingen van Cisco integreren we al deze moderne en specifieke toepassingen in één tool voor een naadloze gebruikerservaring.

Veel organisaties maken gebruik van Microsoft Office365, waardoor het soms ook logisch is dat je gebruik maakt van Microsoft Teams. Met ACE bieden we een oplossing die de voordelen van Cisco Unified Communications integreert met Microsoft Teams.  Zodat je toch binnen Microsoft Teams gebruik kan blijven maken van de meer specifieke communicatiebehoeften, zoals doorschakelingen en geavanceerde groepsnummers, die de bereikbaarheid centraal inregelt.

Onze succesverhalen

ACE helpt om de optimale bereikbaarheid in je gehele organisatie te borgen  door alle communicatiemiddelen in één oplossing samen te brengen. In onderstaande klantverhalen lees je de ervaringen van de gebruikers en welke resultaten zij hierdoor behalen. Laat je inspireren en leer hoe ACE jouw organisatie kan helpen! Voorbeelden van aansprekende klanten zijn FrieslandCampina, ABB Benelux, Royal FloraHolland, The Greenery en gemeente Den Haag.

Axians sfeerbeeld, collega's aan het samenwerken achter computer

Waarom jij kiest voor Axians

  • 24/7/365: de ACE dienstverlening wordt continu bewaakt vanuit onze service organisatie in Nederland, waar wij ISO 27001 en ISO 20000 gecertificeerd zijn. Daarnaast creëren we ruimte voor IT om dichter bij de business te staan, ruimte om te focussen en om te innoveren.
  • Veel ervaring met adoptie van nieuwe oplossingen en andere manieren van werken waarmee we gebruikers motiveren om mee te gaan in de verandering.
  • Service Integratie met operator: wij maken gebruik van gevalideerde koppelingen voor de aansluiting op het wereldwijd gebruikte telefonienetwerk: ‘Public Switched Telephone Network (PSTN)’. Denk daarbij aan de meest grote telecombedrijven, zoals Tele2, Colt, Vodafone en KPN.
  • Persoonlijk aanspreekpunt: jouw organisatie heeft bij ons een persoonlijk aanspreekpunt die gespecialiseerd is in service management en business management.
  • Top drie: in de markt staat de managed Unified Communications dienstverlening van ons bekend als volwassen en hoogwaardig. Wij scoren binnen het Giarte Outsourcingsperformance onderzoek in de top drie van dienstverleners voor Unified Communications as a Service.
  • Service integrator: wij hebben de dienstverlening van een service provider met de kennis en expertise van een system integrator.

Aan de slag met de Axians Collaboration Experience?

Onze experts staan voor je klaar om jouw samenwerking en klantcontact naar een hoger niveau te tillen! Vul onderstaand formulier in en wij bekijken vrijblijvend samen met jou de mogelijkheden voor je organisatie.