Webinar Collaboration: Hoe blijven we in een wereld die even stilstaat, toch doordraaien?


Datum:07-04-2020
Tijd:7 april 11 - 12 uur en 8 april 13 - 14 uur
Locatie:Online

Ga op 7 en 8 april met ons in gesprek over online samen (thuis)werken, optimaal klantcontact en meer.

Hoe kunnen we in deze tijd van maatregelen die nodig zijn voor de volksgezondheid onze sociale samenleving waarborgen? Hoe blijf je zo goed mogelijk met collega’s in lijn en onderhoud je persoonlijk contact met klanten? Thuiswerken is eigenlijk geen lange termijn oplossing en vaak afhankelijk van de beschikbare werkvoorraad. Hoe maken we dit toch duurzaam en productief, zonder de sociale elementen die zo belangrijk zijn te verliezen?

Thuis (samen)werken succesvol maken

IT-bedrijven maken overuren om aan de wensen van organisaties tegemoet te komen want de toegevoegde waarde van een clouddienst wordt nu écht zichtbaar. De juiste functionaliteit kunnen activeren wanneer je die nodig hebt speelt hierin een belangrijke rol. Unified Communications en Collaboration-oplossingen kunnen in deze tijd meer dan ooit hun meerwaarde bewijzen.

Samenwerking borgen en klantcontact op niveau houden

Wat kunnen we nu doen om de komende tijd waarin we veel aangewezen zijn op techniek de continuïteit van onze business en aangenaam samenwerken mogelijk te maken? In dit webinar neemt Danny Cullens, Collaboration Architect & Business Consultant bij Axians je mee in de manieren waarop je samenwerking binnen je organisatie kunt borgen en zorgt dat je klantcontact het gewenste niveau behoudt. We delen ervaringen en denken in oplossingen die het voor ons allemaal een stuk gemakkelijker kunnen maken.

We bespreken waar we tegenaan lopen en zoeken samen naar een oplossing en manier die in de meeste situaties uitkomst biedt. De onderstaande topics  komen daarbij aan bod:

  • Thuiswerken  in het algemeen;
  • De kracht van online meetings;
  • De toegevoegde waarde van video;
  • Van thuiswerken naar virtueel samenwerken;
  • Het borgen van optimaal klantcontact, als het uitgangspunt thuiswerken is.

Mis het webinar niet en schrijf je snel in!

We bieden dit webinar op 2 verschillende tijdstippen aan:

  • Dinsdag 7 april van 11:00 – 12:00 uur
  • Woensdag 8 april van 13:00 – 14.00 uur

Kies in onderstaand aanmeldformulier op welke dag je wilt deelnemen.

AANMELDFORMULIER

  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *

Nadat je je hebt aangemeld ontvang je van ons een bevesigingsmail met Outlook invite inclusief link voor deelname aan dit webinar via Microsoft Teams.