Wensen en verwachting van eindgebruikers centraal

In de praktijk zien we dat de relatie tussen klant en leverancier de laatste jaren sterk verandert. Er ontstaat meer behoefte aan lange termijn samenwerkingen en ontzorging. Bedrijven zoeken ICT partners die aansluiten bij de wensen en verwachtingen van de organisatie en eindgebruikers. Dit gaat verder dan applicatieontwikkeling en beheer op locatie. Het gaat om toekomstbestendigheid en beschikbaarheid van de applicaties. En het gaat om snel inspelen op wat de eindgebruikers echt nodig hebben.

Axians gelooft hierin. Daarom hebben we AppCare als een service ontwikkeld, waarbij jouw applicaties en verwachtingen centraal staan. Samen bepalen we welk niveau van dienstverlening nodig is om jou volledig te ontzorgen. Dit doen wij aan de hand van de Axians service commitments en door het maken van transparante afspraken. Groeit jouw organisatie of veranderen de wensen van eindgebruikers? Dan veranderen wij direct met jou mee.

Vier punten die je wilt weten over AppCare:

  1. Eén klantenteam is verantwoordelijk voor jouw applicaties.
  2. Wij monitoren applicaties proactief. Dankzij deze unieke aanpak zijn wij in staat om vroegtijdig issues te signaleren. Dit stelt de klantenteams in staat om direct actie te ondernemen en onderbrekingen bij het gebruik van de applicatie te voorkomen.
  3. Binnen de Axians service commitments staan de wensen en verwachting van jouw eindgebruikers centraal.
  4. Bij de klantenteams zijn alle belangrijke stakeholders van jouw organisatie bekend en ieder lid van het klantenteam is persoonlijk voorgesteld. Zo hebben we allemaal hetzelfde doel voor ogen en worden misverstanden voorkomen.Benieuwd hoe AppCare jou kan ontzorgen? Download dan de brochure.

Download brochure

Blog: De kracht van klantwaarde creëren

Inclusief drie tips

Over de hele wereld koop je eenvoudig online via websites die je zintuigen prikkelen. En niet alleen dat, ook de customer service is tot in de puntjes geregeld. Ben je niet tevreden? Dan ga je net zo makkelijk op zoek naar een andere dienstverlener. Zo simpel is het. Deze trend zien we ook meer en meer in het zakelijke domein. De standaard van klanten en gebruikers verandert en de publieke opinie wordt krachtiger. Als leverancier moet je minimaal voldoen aan een bepaalde verwachting. Maar deze overtreffen levert je nog veel meer op. In dit blog vertelt Rob van de Biezenbos hoe bij Axians de klant centraal staat een geeft hij je drie tips om aan de slag te gaan.

De kracht van klantwaarde creëren