Cloud solutions

Om onze klanten te helpen bij het realiseren van hun doelstellingen en hun prestaties te verbeteren ontwikkelen, realiseren en managen we een breed scala aan oplossingen en diensten op ICT-gebied. Daarbij ondersteunen we organisaties tijdens de gehele levenscyclus van hun projecten: van het opzetten van infrastructuur voor netwerken en communicatie tot aan het ontwikkelen van applicaties.

Unified Communications as a Service (UCaaS)

Een goede communicatie tussen collega’s en met klanten is noodzakelijk om een efficiënte en effectieve organisatie te runnen. Met de huidige snelheid van technologische ontwikkelingen volgen de investeringen in communicatiemiddelen elkaar razendsnel op en is de benodigde expertise kostbaar. In hoeverre is het voor je organisatie nog wenselijk of zelfs haalbaar om alle communicatiemiddelen lokaal te realiseren?

De volgende stap in communicatie

Met Unified Communications as a Service (UCaaS) maken wij de volgende stap in flexibiliteit en functionaliteit. Dit platform maakt innovatie niet alleen mogelijk, maar innoveert zelf ook voortdurend. Zo gaan wij met organisaties de uitdaging aan om de bereikbaarheid en het gebruikersgemak te vergroten, terwijl de totale kosten voor communicatie worden verlaagd.

Ons platform biedt een zo goed mogelijke aansluiting met je huidige infrastructuur en is provider onafhankelijk. Daarbij is flexibel op- en afschalen mogelijk. Via de Selfservice Portals geven we eindgebruikers dagelijks de mogelijkheid om zelf wijzigingen door te voeren. Updates en upgrades van de applicaties zijn inbegrepen, waardoor het beheren van supportcontracten en incidentele investeringen in upgrades niet nodig zijn. Daarnaast wordt nieuwe functionaliteit beschikbaar gemaakt wanneer nieuwe versies uitgerold worden, en voorzien we de software van alle benodigde updates om een goede werking te garanderen.

Lees meer

shutterstock_372903454

Schaalbare cloudoplossing voor Unified Communications en contact centers

Hoe willen je klanten bediend worden? Via welke kanalen communiceren ze met je organisatie? En hoe zorg je ervoor dat de klantervaring voor al die kanalen, zowel online als offline, eenduidig en soepel verloopt? Medewerkers en klanten stellen steeds hogere eisen aan goede bereikbaarheid en dienstverlening, terwijl communicatie voortdurend complexer wordt met mobiele applicaties als WhatsApp en video.

Axians biedt de oplossing met ACX: een best of breed, volledig cloudgebaseerde oplossing voor Unified Communications en multichannel contact centers. ACX bundelt vanuit AxiansCloud verschillende kanalen als telefonie, video, online vergaderen, webchat en multichannel klantcontact in één gebruiksvriendelijke en schaalbare dienst. Doordat ACX één prijs-, één beheer- en één supportmodel heeft, betaalt je organisatie alleen voor gebruik.

Wireless LAN as a Service (WLaaS)

Hoe kun je IT resources op een veilige, eenvoudige en flexibele manier centraal beschikbaar stellen? Als organisatie wil je altijd en overal dicht bij je klanten kunnen zijn, ongeacht de locatie. Dit vraagt om flexibiliteit. In een veranderende markt is het daarbij belangrijk dat je de juiste IT voorzieningen kunt leveren aan medewerkers, klanten en stakeholders. Zodat je organisatie snel kan groeien, bijvoorbeeld bij projecten op verschillende locaties in het land. Of zonder grote impact kan afschalen bij tegenslag.

Een complex geheel wordt eenvoudig

Axians krijgt steeds vaker de vraag van haar klanten of zij de niet primaire business processen, basis infrastructuur zoals het wireless LAN, wil overnemen. Axians speelt op deze wens in door een Wireless LAN as a Service (WLaaS) aan te bieden.

Axians WLaaS is een totaaloplossing waarbij we je de beschikking geven over een draadloos netwerk en het volledige beheer voor je uitvoeren. Je betaald op basis van het aantal access points per maand en hebt daarbij de mogelijkheid om, binnen bepaalde band- breedtes, op- of af te schakelen. Zo weet je zeker dat je nooit te veel betaalt.

Lees meer

Wij helpen je graag verder!