Grip op je financiële processen

Efficiëntie, transparantie en grip op de financiële processen: het is cruciaal voor de groei van jouw organisatie. Als financieel verantwoordelijke draag jij hier zorg voor. Om snel te factureren moeten processen eenvoudig zijn ingericht. Met de huidige complexiteit omtrent (pay per use) contracten, prijswijzigingen en het flexibel op- en afschalen van users is dit echter niet altijd even gemakkelijk.

Dit is waar CaseNext een verschil maakt voor jouw functie, afdeling en organisatie. Kies je namelijk voor CaseNext? Dan sluiten jouw de processen op elkaar aan, blijft facturatie eenvoudig en ontstaat het financiële inzicht dat je nodig hebt!

De voordelen voor Finance

  • Beheer van meerdere administraties
  • Debiteuren- en crediteurenbeheer
  • Compliance & Control
  • Business Intelligence dashboards voor rapportages
  • Volledig geïntegreerd met andere bedrijfsprocessen

Klant aan het woord…

E-zorg: Minder openstaande posten door automatisering van het proces

Om de interne businessprocessen goed te ondersteunen werkt E-Zorg met de business software van Exact. Axians is de leverancier en partner die hen ondersteunt om de applicaties aangesloten te houden bij de businessbehoefte. Naast andere add-ons op de standaard software van Exact, werkt E-Zorg ook met DebWatch: een oplossing van Axians voor het structureren en automatiseren van de openstaande posten. “De belangrijkste reden hiervoor was om grip te krijgen op het debiteurenbeheer. Het moest overzichtelijker, duidelijker en sneller. We wilden het bedrag aan openstaande kosten structureel verlagen en meer inzicht krijgen in de openstaande posten en een betere cashflow”, vertelt Leon.

Minder openstaande posten bij E-Zorg door automatisering van het proces
Onbegrensd werken

Financiële stuurinformatie

Koopmodellen met eenmalige aanschaf zijn de afgelopen jaren verschoven naar maandmodellen en verschillende contractvormen voor hardware, software, licenties, onderhoud & support.  Handig voor de klant, maar voor de finance afdeling lastig om grip te houden op prijsafspraken en contracten.

Er moet daarom een brug worden geslagen tussen de verschillende afdelingen – sales, delivery, services en finance – om tot één databron te komen en een gestroomlijnd proces te creëren van offerte tot factuur. Met CaseNext worden financiële processen geautomatiseerd zodat je de juiste stuurinformatie  paraat hebt.

Ontdek de mogelijkheden

Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact met ons op via onderstaand formulier of via Ragnar Gerritsen: ragnar.gerritsen@axians.com