De ICT-markt is competitief en veranderd snel

Klanten willen altijd goed en snel geholpen worden, ongeacht waar, wanneer en hoe ze met je communiceren. Slechte ervaringen resulteren sneller in een overstap naar de concurrent. Succesvol leveren en beheren is dus cruciaal, maar ook een complex spel waarbij alle afdelingen binnen de organisatie betrokken zijn. Met CaseNext ICT wordt dit spel versimpeld! CaseNext ICT is business software speciaal voor ICT bedrijven waarbij niet het proces maar de klantcase centraal staat. Hiermee ga je van traditionele proces denken naar case denken en ben je beter in staat het dynamische en adhoc karakter van de hedendaagse ICT dienstverlening te ondersteunen. Wij geloven erin dat medewerkers met 360° inzicht de volledige controle houden over de bedrijfsvoering en klantcontacten. Het is onze overtuiging dat dit zich vertaald in een sterke performance en gedenkwaardige klantervaringen.

Verbeter de samenwerking, werk rondom cases

Cases zijn de verbindende factor tussen alle, betrokken mensen, informatie, documentatie, activiteiten en voortgang rondom uit te voeren opdrachten. In de dagelijkse praktijk van een ICT-bedrijf zijn dit cases als offertes, projecten, contracten, incidenten, changes of problems. Doordat alle informatie rondom de cases is samengebracht in één systeem krijg je 360° inzicht en weet je precies wat er speelt. Met CaseNext creëer je een betere samenwerking over afdelingen heen wat bijdraagt aan de best mogelijke ervaringen voor jouw klanten.

Download e-book

Voordelen CaseNext ICT

✓  Snelheid en slagvaardigheid 
De snelheid waarmee je reageert en handelt richting jouw klanten is een van de voornaamste stuurmechanismen voor klanttevredenheid. CaseNext helpt bij het uitzetten van acties waardoor je maximaal stuurt op kwaliteit en efficiency.

✓  Beter samenwerken 
Het samenspel tussen jouw medewerkers bepaalt de snelheid en kwaliteit waarmee je cases voor jouw klant kunt behandelen. CaseNext ICT faciliteert specifieke sales-, project- en serviceflows waardoor je je klant de best mogelijke dienstverlening biedt.

✓ Doelgerichte communicatie
Waarborg tijdens het klantcontact voortdurend de kwaliteit en effectiviteit van je communicatie. Met CaseNext heb je altijd de juiste klant- en contactgegevens beschikbaar en vind je belangrijke documentatie eenvoudig terug.

✓  Sturen op resultaat
Wat levert de samenwerking met  klanten op? Welk rendement maak je op een project of een contract? Met CaseNext ICT heb je direct 360° inzicht in je risico’s en rendementen. Analyseer trends zodat je je koers en beleid kunt bijsturen.

CaseNext ICT verbetert de

Sales organisatie
Krijg volledig inzicht in de salesfunnel. Stroomlijn je verkoop en werk samen aan het binnenhalen van die nieuwe grote klant!

Project organisatie
Voldoe aan alle klantverwachtingen en lever foutloze projecten op. Plan uren, schrijf uren en ben in control.

Service organisatie
Ga voor een excellente klantenservice. Handel snel, gemakkelijk en foutloos incidenten af, en help klanten direct weer op weg!

Finance organisatie
Houd grip en controle op de financiële resultaten. Verkrijg het inzicht waarmee je de business financieel kan adviseren!

 

 

Van proces naar case denkenDownload nu het e-book en leer waarom een andere kijk op je business software noodzakelijk is!