Jouw behoeftes staan centraal

Traditionele SLA overeenkomsten zijn geschreven in technische termen die weinig zeggen over de beleving van de service. Het doel van deze overeenkomsten is om zekerheid te beiden aan de ondertekenden. In een wereld waarin verandering de norm is geworden, is flexibiliteit echter veel belangrijker dan zekerheid. Bij moderne werkwijzen zoals continuous delivery is continue bijsturing op basis van experience een vereiste.

Met de AppCare overeenkomst introduceert Axians service waarin de business van jouw organisatie centraal wordt gesteld. Bij ons staat niet de SLA maar de XLA centraal. Hierbij draait het allemaal om de tevredenheid van de eindgebruikers en de klantbeleving. Wij maken de experience voor jou meetbaar en inzichtelijk, zodat je een goed gevoel krijgt bij de service die we jou verlenen. De AppCare dienstverlening heeft als doel om jou te ontzorgen op het gebied van applicatiebeheer en daar zetten wij ons dan ook dagelijks voor in. Veranderen jouw wensen, dan veranderen wij met jou mee. Samen zorgen we dat onze dienstverlening perfect bij jouw bedrijf aansluit.

AppCare werkt op basis basis van zeven heldere service commitments:

1  We helpen als team

2  We kennen elk product volledig

We snappen dat elke seconde telt

4  We hebben een open en eerlijke houding

5  We handelen als mensen en niet als robots

6  De kosten zijn transparant  en voorspelbaar

7  We gebruiken jouw ideeën om het nóg beter te doen

Jouw applicatie, onze zorg

Bij Axians hechten we veel waarde aan partnerships. Vanuit die gedachte is AppCare ontstaan. Jouw applicaties zijn hiermee onze zorg, zodat jij je kunt focussen op de belangrijke zaken.

AppCare staat voor heldere en transparante beheercontracten, waarin duidelijk is welke dienstverlening je van ons mag verwachten. Ook zijn er nooit verrassingen achteraf, want je betaalt een vast bedrag per gebruiker. Zo weet je altijd waar je recht op hebt. Benieuwd wat AppCare voor jou kan betekenen? Download dan het E-book!

Download e-book