Wat kan Customer Relationship Management (CRM) voor uw organisatie betekenen?

Door de inzet van CRM kunt u organisatiebreed of op afdelingsniveau klantgericht en efficiënt werken en (relatie)informatie opbouwen en delen met collega’s. Een CRM-systeem ondersteunt uw primaire salesproces en kan informatie rondom klanten, leads, communicatie, marketing en sales direct en real-time inzichtelijk maken. Hierdoor krijgt uw organisatie een optimaal inzicht in klanten en opportunities, waardoor de totale voorspelbaarheid omhoog gaat. Uiteraard is deze informatie ook van belang voor de afdelingen administratie, services, aftersales en projectmanagement om de klant daadwerkelijk centraal te kunnen stellen.

Voordelen van Microsoft Dynamics in CRM

Microsoft CRM is rijk aan functionaliteit, maar ook op uw wensen aan te passen om naadloos aan te sluiten op de behoeften en wensen van uw organisatie. Door de bekende look & feel en de integratie met Outlook en Office kunnen uw professionals vrijwel direct aan de slag, zonder dat dit veel gebruikerstraining vereist. Onze toegevoegde waarde zit in de integratie met uw andere business applicaties, denk daarbij bijvoorbeeld aan uw ERP of Servicemanagement omgeving, omdat u volgens ons alleen op die manier daadwerkelijk een 360 graden klantbeeld kunt realiseren. Microsoft Dynamics CRM is zowel on premises als vanuit de cloud beschikbaar. Tevens leveren wij de integratie oplossingen daarachter op basis van Microsoft Azure, BizTalk of onze eigen integratie stack ‘Neptune’, waarbij al een reeks standard koppelingen beschikbaar zijn.