Heeft u een integraal klantbeeld?
In deze blog lees je hoe data-integratie kan bijdragen aan een volledig klantbeeld, voor een optimale service verlening.
Lees meerTechnologie, mensen en vertrouwen staan centraal in de digitale revolutie
Tijdens de vierde industriële revolutie is het belangrijk dat mensen elkaar begeleiden bij het inzetten van technologische ontwikkelingen. En daarin is vertrouwen de sleutel.
Lees meerPartner Technical Expert Council & Citrix Summit 2016
Tijdens het Partner Technical Expert Council (PTEC) van Citrix worden alle productlijnen besproken en gepresenteerd. Namens Axians gaf Ferdinand Feenstra met een aantal andere experts feedback op functionaliteit die aanwezig of gewenst is in de Citrix producten. Hierbij ontstaan de mooiste ideeën. Wat waren de hoogtepunten van de summit en welke visie heeft Citrix voor de toekomst?
Lees meerIs er ‘cloudwatervrees’ in de zorg?
Omdat cloud niet altijd de juiste associaties oproept, zeker in relatie tot de zekerheid die we in de zorg gewend zijn, kunnen we misschien beter spreken van ‘zorgcommunicatie als een dienst’. Met behoud van bestaande investeringen en meer tijd voor functioneel beheer.
Lees meerHoe kunnen we de bereikbaarheid in de zorg verbeteren?
De zorg wordt steeds mobieler en de communicatie-infrastructuur complexer. Hoe borgt u dan toch de bereikbaarheid van uw zorgorganisatie?
Lees meer