Terug naar homepagina

Yamaha motor: Accessoire database volgens het one single truth-concept

Yamaha Motor Europe is de distributeur van o.a. motorfietsen, golfkarts, quads en waterscooters.
Om de verkoop te stimuleren kun je de consument wél verleiden om bij bestaande aankopen bijbehorende luxe accessoires aan te schaffen. Upselling, heet dat in marketingtermen.

Axians werkt al vele jaren internationaal voor Yamaha op ICT-gebied. Samen met Yamaha hebben we een prachtig vormgegeven accessoire database gebouwd, die volgens het ‘one single truth’-concept is opgezet. Hiermee wordt niet alleen de key-informatie van het bedrijf centraal vastgelegd, ook kunnen all communicatie middelen on- en off-line, real time worden ge-update met de laatste productontwikkelingen. In een oogwenk worden van bijvoorbeeld bij een motor alle foto’s getoond van de bijbehorende accessoires.

Wil je meer informatie over de mogelijkheden van slimme business apps voor jouw organisatie?
Neem gerust contact met ons op via +31(0)88 988 90 00.

Artikelen per onderwerp
Powered by